Izzuddin

As you guys see, die nie EMAY. kawan aku dulu. KAWAN. then skang? COUPLE? bole caye? haha aku pun tak pecaya. asalnye dulu aku selalu cakap, mustahel aku dengan kau couple. kasanova lawan dengan bekas kasanova tak jadi ape wehh. aanndd what goes around comes around, aku memang couple dengan die. kelakar kan? i knoww, pffttt -.- it starts with

one day, alynn and danish lepak ruma aku. dorang tumbang cause kepenatan sangat berdisko dekat ruma aku. hee, memang ruma saya diskotik :) then aku pun chattin la dengan emay, tanye laa pasal status. die single aku single. aku saja laa ajak coup, sambel tergelak2 ingat emay dah kene game dengan aku sebab mati2 caye ingat aku nak couple dengan die jugak. haha padehal tak pun. then he took it serious, kita orang declare as a coup. aku diam, ooohhh noooo terlanjur sudaaaaaahh! buakn terlanjur ape eh, terlanjur coup. yelaa, gurau2 termakan diri sendiri. hmm -.- 

tapi aku pun okay jee, bukan nak bagi thu yg aku gurau ke hape. hekhek, sebab saya pena ade hati dekat die. kau gila aku nak lepas? haha amek jela. 2-1 laa aku dengan helen. helen pena coup dengan daniel and anas. aku baru dengan emay. hmm fair fair. bape hari lepastu, aku macam tapecaya yg aku coup dengan die. yelaa, dulu tiap kali emay gado or sedih pasal helen. die akn ngadu dekat aku. aku tahu sangat laa yg die sayang helen. nie tetibe coup dengan aku, bole plak cakap syg aku. dah tentu laa aku tak caye kan. like until now ==' 

so entah macam mane, aku terbaca wall helen. aku rase die ckp pasal aku, yelaa aku kan amek emay from die. okay fine. tak kesa pun -.- so aku bg thu die, and aku mnx break. guess what? die TAKNAK. can't you believe that? haha i'm telling you the truth babe. and aku still tapecaya. then die ckp ape lg tau, tk kn sbb helen kite nk break? well i think the same thing too biy :* so kita org continue our relationship. kbye