Sooooo Embarassing -_-'

Okayokay, aku ade story molly nak cito nihh. Hoho. It starts from this boy, his name is MUHD AZEEM. Memang tak dapat dinafikan yang dia ni memang handsome. So aku memang suke puji die. Then one day, aku dekat dalam kelas kot. Aku nak sedut cause..... sape yang tak paham tak payah paham! So aku pun sedut laa tanpe segan silu, kawan aku cakap laa ade budak lalu. Mule mule aku buat dork jee, sekali tengok depan rupenye si budak handsome tuh!! punye laa MALU! haha' what a feeeyyyyysssshhhh -_-' Tapi yang tuh aku okay lagi. Ade lagi satu hari nih, aku tengok alynn makan CLOUD 9 so aku pun try laa beli. Tapi mase aku kecik dulu memang aku suke makan pun. Haa makan punye makan sambil otw nak masuk kelas. Time tu nadhie ade sekali, aku dengan die berdebat laa pasal umo si azeem nie. Nadhie cakap azeem nie form3, padahal form2. aku dengan beraninye, pi laa tanye die


Aku : azeem! kau form 2 kan?
Dia toleh sambil buat jari 3 then nampak jee muke aku, terus berpaling. So aku pun diam je laa.

Masuk dalam kelas, amy cakap. 'anis, lawanye gigi kau.' Aku pun tengok lah gigi aku. You know what? ADE BANYAK COKLAT DEKAT CELAH CELAH GIGI AKU! Waaaattttaaaaffffaaaakkkk lah wehh! Baaabbbeeee buat malu aku bhaaiii. Patut laa si azeem tadi berpaling balik. Haha rupenye gigi aku macam hapo tah. Sumpah malu dohh ==' Time science pulak, aku pi la turun. Tak sampai bawah. Aku nampak azeem, dia nampak jee aku terus die turun bawah balik. tTime tu dia nak naik atas. So kirenye kita orang sepatut nye bertembung laa dekat tangga tuh. Tapi dia nampak je aku terus turun nak bertembung hape nye, maybe dia takut sangat aku tak gosok gigi kot. Kurrreeeeeeng punye budak -_-' Since that. SUMPAH AKU TAK NAK PUJI KAU DAH, BUAT MALU AKE JEEE! hatuuuiiiihhhh!