Jantan Kaparat. (betol ke eje nie?)

haritu aku ade cite pasal yang dia accident bagai kan? well guess what. it's FAKE! he lie to me! dia sanggup suruh aku curi emas mama aku, aku wayang je cakap nak bagi, tapi tak pun! camtu ke kau cakap kau sayang aku? and nak tahu sebab ape dia nak duet tu? cause dia nak beli moto 125. aku okay lagi. so aku ingatkan nak end up dengan cara yang aman, tapi tak boleh. cause ade bende yang buat aku tetibe gile babeng marah. dia nak sangatkan moto tu cause pmpuan laen. wow! mina tu minah rempit kolam air panas. daniel sanggup drees up 'rempiwt' just to impress that gurl. atas bawah set ribu-ribu. so one day dorang textin. 

textin ---->

pmpuan tu tanye 'u ade moto ape?' 
daniel 'moto ape u suke?'
minah tu 'i suke moto 125' 
daniel 'tu lah moto i'

kimak kan? rupe nye selama kita org coup setahun lebih, dah ramai pmpuan die pasang snyp2. hehh. hard to describe the way i felt that time. so speechless. try laa. HAHA' 

tapi, aku break dengan dia time birthday dia. sajo jee. dah laa 17 jun nie genap kita orang setahun 11 bulan 26 hari. cakap syg aku laa hape laa. siap janji sumpah bagai tapi semuanye dusta! dah la background music time tu fav song aku which is OST LAGENDA BUDAK SETAN <3 sumpah suke ^_^ haha boleh plak aku senyum en? haha tahu takpe. tapi dalam hati derrr. dah okay dah, aku malas nak fkir. leasp clash tu, mate aku merah tapi aku pakse air tu tk keluar. then aku gelak. haha senang je nak ilangkan. maybe aku pun mmg dah tade perasaan syg da dkt dia. yelaa, belakang pasang betina lain.

bia laa, kau dengan hidup kau. aku dengan hidup aku. kau pegi laa cari pmpuan yg lagi okay dari aku. aku akan buktikan yang i can survive without you and aku akan bawak kete merce sblah kau. aku tk perlukan kau dlm hidup aku and aku bukan hidup untuk kau. 

i've learn a lesson. susah nak suruh orang yang kite sayang, sayang kite macam mane kite sayang dia. sebab tak semua orang yang kite sayang, sayang kte. and sayang lah orang yang sayang kite bukan kite sayang orang. (banyak pulak sayang) and yang paling penting

ALL GUYS ARE SAME!