Sigh --'

blogger :) haritu aku ade cerita pasal daniel buat hape bagai kan? well, itu semua ape yang aku fikir kan je and semua tu tak betol. rupenye dia stil sayangkan aku. happy? ofcourse lah wehh (: tape sekejap je. baru aku tahu kenapa dia tak contact aku. rupenye dia accident, kaki dia patah. sumpah sedih, nie pun aku dapat tahu from amy. dia taknak bagi tahu aku cause takut aku risau. hish lain kali bagi tahu laa, so that i wont make any suspicion. but i'm okay with it. pasal dia tak contact aku tuh, actualy aku tak bape kesah cause dah selalu kene. so aku okay jee. tapi ade sebab kenapa aku jadi macam nie. then ade laa prob dia nih, sampai dia mati akal cause tak tahu nak buat ape dah. satu je dalam kepala otak dia. bunuh diri. kau gila?! i'm not ready to face that situation and i don't want to have that experience. NO WAY! i can't face it! dia menangis cerita dekat aku yang dia nak bunuh diri. aku terharu tapi sedih, aku tak nak laa dia mati. nanti macam mane dengan aku? 

p/s : i love you so much biee. please don't leave me. bie kene kuat. we face this with all fortitude kay? saya sayang awak <3