SCHOOL ROCK HOLIDAYS I

GENTING HIGHLANDS



adek aku nie lapar amende =='









yea, ini name nye CYCLONE.
kita org sampai-sampai je terus naik bende alah nie. 
haha, takde la best sangat tapi terangkat lah jugak 
bontot. HAHA'
















yang ini pulak name nye SPACE SHOT.
sumpah BEESTT! u guys should try it :D
tu pun kalu korang berani ur. haha, cause die naik
punye bapak tinggi patu turun mengejut sampai
korang mcm terapung laa, bukan dkt
ats kerusi. hard to explain ur, better korang
naik sendiri. hehe


 
yang ni dekat DINOSOUR LAND
aden ur nak pegi sangat bnde alah nie. padehal tade 
pape pun. hee :D












yang nie pulaaaak, aku tak tahu ape name dia
hehe, spinner kot. boleh tahan best ur
smapu senget pale aku, naseb baek
otak aku tak senget. hehe

yang nie aku tak tahu dekat mane 
cause time tu aku tga maen game CORK SCREW
dia mcm roller coaster, tapi tak bestt =='



yang nie aku naek buat kali kedua
hee, haa mase mule mule aku naek
aku jumpe ayien sahajew budak mokhdar
tekejut jugak ur cnne bole jmpe die en
patu kali kedua aku datang, aku jumpe die lagi
haha memang miracle ur :D







yang nie pulak aku naek FLYING COASTER
yang nie memang SUPERRBBB!
haha, lagi best dari roller coaster. 
korang memang patut try ohh

angah aden mandi dekat swimming pool situ
yelaa, kita orang tak tido situ
pegi pagi balek malam 










papa aku macam gile en? haha
i LOVE my family laa <3


malam2 pun dorang maen. mesti lagi seram






haa yang nie otw nk blek ruma.
kan kete aku bole buka atap ats tu.
haa ni laa muke aku.
dahi luas eh? bak kata anas laa =='