HAPPY BIRTHDAY ANIQ

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY YO ANIQ~
HAPPY BIRTHDAY TO YOOUU ;)
semoga panjang umur and dimurahkan rejeki
jangan jadi macam angah, hee :D
sayangs aniq sangat-sangat


RAWANG, 3 JUN 2011 - anis, amy, wan ariff (adek amy) qiela, aiman dan semestinya birthday boy aniq menyambut hari lahir di McD rawang. mereka tergelak-gelak dan menambah berat badan. lepas tu, datang laa si ku aris dan fasreil. aku dengan  ku aris takde pape ehh! tapi aku kesian dekat aniq, yelaa cause aku p layan si ku aris tuh. I'M SORRY ANIQ. nanti kalau jadi hang, anis layan aniq sorang jehh. hee :D tapi aku pelik gak dengan pandangan aniq haritu. takde pape makne kan? aku tak nak jadi orang kuat perasan ==' aanndd, aku ade blaja maen gitar bawak lagu 'happy birthday'! haha, actually aku nak tujukan lagu tu dekat aniq laa. tapi tak siap-siap pun. hampir nak habis, tapi tak jadi lagu. cause tak fully blaja laa. haha. lepas birthday aniq, birthday amy plak. tapi susa laa nak celeb birthday kau wehh! kau punye time aku p holliday kot. kot laa. sokay, kita try ehh? cehh :D err, khames nie aku nak p keluar. nak jumpe aki and tengok cite KL GANGSTER. sape nak ekooott? jom! HAHA' begitu laa al-kisah seorang budak bernama anis. segala maklumat sila hubungi mail lambong.

*saje je buat cam format berita, tapi ntah jadi ke tak :))