The Kindness Of You


yeaa saya di kampung nie. Gerik, Perak. Tahu? haa tak tahu punye. cause pendalaman gile. tahun nie raye kat kampung belah mama. tahun depan belah papa pulak. hoho X) smlm betolak dekat 11 lebih lepas blek dri mkn piza, then sampai sini dlm pul 2 pagi lebih mcm tu. sumpah penat. cehh macam aku plak yg bwk kete kn. haha, sampai2 terus landing tanpa tuka bju semua. errr ape nak jadi -.- memang penat, si anis nie plak dok dalam kete asyik menyalak jee. yang papa aku plak dok tepuk2 paha die, tak dapat nyanyi tepuh paha pun jadi laa. HAHA. aku dengan papa aku je 'hidup' time tu. hidup means bukan yg laen da mati k. dorang semuat tga berdengkooooor. borring.

dok dekat kampung ape je aku buat. online ur. pagi2 lagi Ash Pewlor dah text aku. haha you memang rajen kan text i pagi2? :D then saya tak dapat tido, orang laen belom bangun lagi aku da jadi ayam kejot mama aku tanye mane toiletress. sebab saya nak mandi, bosan! baru la fresh. hikhokk, okay so bhabhabha

emay pegi kl, as usual teen activites when it comes to weekend. tapi aku tak dapat pegi :( malam tu, aku mintak laa email and paswed die. aslnye phone die tkde bteri. so aku expect that bile die da smpai ruma he would text me. but i was wrong, dia text aku pkai num aben suruh aku cll die. aku cll laa, tak dapat. phone off -.- then tetibe die cll. okay so weirddoooo. rupenye die pinjam phone kaka yg ade dlm bus same dengan die. die tk knl pun. apesal laa kau pegi pnjam gilaa? nanti balik text laa. aiyoo pelik2. so ini tande nye ape weh? haha tu tandenye nak kene sukat dahi dengan aku nieeee. HAHA 

yang ainun my cousin plak tak habes habes bising cakap lapa nak makan burger laa kfc laa. naseb baek bukan mcd or piza. kalu tak, mane laa aku nak p cari ==' so that's all for today. haha act aku bosan gile nie. kbaii