I'm Here Without You

dah tengok cite nie? okay aku belum lagi. baru semalam tengok. bole laa, tapi tak s'gempak Lagenda Budak Setan ♥ fav aku tuuuuuu, hee. aku tengok pun sebab fedup tunggu emay lame gile tu yang aku tengok tu, dengan mate ngantoknyee >.< 

bile tengok cite nie, aku teringat dekat si dia. bukan yang sekarang :( paham? seriously nie cite nie pun ade macam kau siket. dah dapat then belah. tapi cite nie tk, hero die sedar yang die dah buat keputusan yg sala so die belah. tapi ape yg pmpuan tu face maybe same dengan aku. 

dalam mase sehari, semuanye takde. kaka aku tinggalkan aku, patu kau. kau ade pk tak ape yg aku rase time tu? tak kan? sebab kau sellfish! 

sudah laa dulu aku mnangis sbb kau. ade kau nanges sbb aku? s'titik pun tak kan. semuanye palsu. i know. yes, i do really miss you. did you know that? 

kau cakap kau sayang aku. APE BUKTI? SETAKAT KATE2 EMAY PUN BOLE LAA! lepas ape yg kau buat, then kau datang dekat aku cakap SAYANG? kau nak return dengan aku. bole aku caye kau lagi ke? k'pecayaan aku da ilang weh. aku sayang kau aku lawat kau time kau excident. kau tahu tak yang aku still sayang kau? orang selalu cube nak lupekan orang yg die syg. tapi aku tak. for what? 

aku berdiri tegak, dengan satu azam. i will prove to you that i can live without you and i will not let my tears drop cause of you again. I'M A STRONG GIRL :)

kepada MUHAMAD ASYRAF DANIEL BIN LAIDIN. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. hope kaki kau cepat sembuh. #always love you, ANIS :)