Big Boss


Kenal tak? cube tanya anas ex aku. kompem die kenal. die panggel 'Naga'. tade name yang sedap lagi ke gila -_-' okay that is my papa. i dont call DADDY or AYAH or BABA. saya panggel PAPA. pahem? okay papa aku pegi Bangkok atas urusan keje. cause dekat sane laa Main Office die actualy. tak paham? kdiam. datang jumpe saya then i'll explain to you k? gonna miss you so much papa :'( papa aku nie memang the superb papa i ever have. papa aku nie sporting gile actualy, but when it comes to my fault. yes, i would be scolded for my failure. tapi papa aku memang kawtim and baik. dia bukan laa macam papa korang yang bagi apesaje yang korang nak. no he's not like that. kitaorang diajar untuk berdikari dan berjimat cermat walaupun ade duet banyak sekalipun. #memangakuberjimatlaasampaisukepaukawandekatsekolah. kihkihkih ^_^ sorry kawan. okay.. papa aku kadang die mara dengan care yang lembut and selalu bagi nasihat. kadang aku dengar laa kadang tak. hee :D aku stubborn. so? kau kesa? godie. ktaknak cakap banyak pasal My Superb Papa. pegi jumpe die dan tengok lah aura seorang papa aku nie haa. haha X) Take care papa. Iloveyou