Selamat Hari Raya




lihat tu? tu laa gamba raye aku tahun nie. dengan opah tercinta. iloveyou opah  ♥ tahun nie tema warne merah. and black except for my parent. aku tak tahu apesal. korang punye tema warne ape plak? hehe. dah laa aku lupe nak bawak celak aku. hishh sumpah tenshion. tak dapat beraya dengan 'my usual' mate. gituuu. haha. 

Saya NURUL ZAINURIL ANIS BINTI NORIN ingin mengucapkan Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. Saya tahu saya banyak buat silap, terkasar bahasa, terpukul, tertampar, tersepak, tertarik rambut, tertarik muke, tertengking, terjerit, tergedik, terkinja, termaki, termarah, tersound direct (biasalaa kadang mulut saya tak dibayar :D) and semua yang TER2 laa. Banyak pulak dosa saya kan? Hehe. Mintak ampun mintak maaf. Semoga di bulan syawal nie kite sambut dengan meriah tanpa iri hati semua. Kbye semua. Assalamualaikum :)