THIS IS ME

hahaa, aku suke siket harinie, cause tadi petang. tenga tenga aku maen basikal, aku jumpe daniel. haa bukan DATING yerr! tuntut hutaaang! haha, rm 50 jee ==' mase dia bg tu, siket pun aku tk pandang lah weeehh. then dia cakap, cakap laa same-same. aku tunduk terus bepaling and diam. sory laa, aku maleh nak menghadap muke ang. i don't know why. then, habes tuntut. p laa balik, otw nk balik tuh. kene laa lalu depan ruma danish. guess who? aku jumpe Alynn Rahim <3 then lepak lah kita orang dekat gerai kak bai sekali dengan abg alynn and danish. and, terserempak laa dengan daniel. again -_-' mule mule memang nervous gak, entoh kenapa. tapi aku kuatkan iman buat don't know jee. duduk lah aku, sepatutnye dia duduk position mcm m'belakangkan aku. then dia p tuka tmpt, kire nye dia boleh la tgk muke aku and aku tgk muke dia. AKU TAK CAKAP YANG DIA NAK TENGOK MUKE AKU OKAY. tapi sumpah, aku tak pandang langsung muke dia. dia dengan membe dia ramai ur. so ade la banyak kucing mengandung dekat situ. aku kan takut kucing ==' so aku suruh laa danish halau. kucing tu pun belah laa dengan muke perut nye yang boyot. danish kesian dekat kucing tuhh. aku cakap laa 'p la pujuk kucing tuh. kesian dia, dia pun ade hati and perasaan jugak' time aku cakap ade hati and perasaan tuh, aku pandang arah dorang cause kucing tu lalu bawah kaki dorang. (fyi meja kita orang bersebelahan jee) tga tga dorang gelak tetibe diam bile aku ckp cmtu. act aku takde niat pun nk perli ke hape. aku sendiri pun tak sedar yang aku tercakap kuat. hee :D nie pun aku dapat tahu from alynn, cause alynn dok blakang dorang enn. haha. 

aku boleh je hidup tanpa kau
and aku tak rugi sesen pun
cause kau tak pernah hargai
perasaan aku kan? sokay :)
one day kau akan rase ape
yang aku rase. 
dulu boleh la aku bagi muke
dekat kau, tapi skang,
sorry to say laa!