Shah Alam's Guy

SCHOOL HOLIDAYYYYSSS! YAHHOOOO! 2 minggu cuti wookkk. haha, tapi malangnye aku ade kelas pade minggu petama. borriinggg, i know. tapi aku dtg jugak. haha :DD hari nie sepatutnye alynn tido ruma aku tapi tak jadi cause parent aku tk kasi hang anndd dia tk cll aku pun =,= sokay laa. aku tak plan lagi cuti nie. tak tahu nak p mano. hoho. korang ade masalah peguguruan rambut? well i do have. seriously i hate it! habes laa rambut aku lame lame jadi botaakk! damn =='! qila buat rambut yang shave tepi tuuhh. fuyyoohh. haha, aku nak buat tapi mama aku tak bagi. takpo laaa, nanti aku da kurus tinggi aku buat rambut mohawk ehh? HAHA' 


aku ada kenal dengan sorang guys nie, name dia haziq a.k.a zico sykes. dia comel ^_^ tapi dia suke nangis, i don't know if its true or not. but seriously aku takut gile dengan dia. bukan takut ape, i'm afraid if aku ade hurt dia. aku takuutt. yelaa, aku nie bukannye baik sangat pun. aku kan hipokrit. admit nihh -_-' hmm, tk nk kwn dengan dia pun susah. bukan tak nak kawan, nak tu memang nak tapi .... aku takut luke kan kau lah sygs oi. i'm sorry :( 


and i also have a fighted with this guy. know him? dia laa wan muhammad haqqim a.k.a qim posner. *org tetentu je tahu aku tak tahu ape masala dia nie. tapi dia suke salakan membe dia adzrel cause rapat dengan aku. and siap cakap yg bukan2 plak tuh, tak baik lah you! stop it okay! act like you 17 lah babe. haisyooo. kita orang slalu gado pasal nie je laa. sumpah bosan. tapi aku tak tahu laa dengan perasaan aku nie kan. maybe suke dia or syg dia tapi aku akn deny cause I'M NOT GONNA FALL IN LOVE WITH ANY OTHER GUY AGAIN! bia laa, dia bole sgt laa kwn dengan daniel. thanks je la kay :))


ini lah dia adzrel yang si haqim jeleskan sangat tu. aku tak paham bhaii ==' tapi sumpah dia baik dengan aku. he's a kind guy. and kita orang kawan jee, tak lebih dari tu pun! haha XDD

*fyi, dorang ni sume budak shah alam. bukan rawang okay . hee :D